Aktualności

Wyniki prac Komisji Rekrutacyjnej – nabór uzupełniający

Uprzejmie informujemy, że w uzupełniającym naborze w dniach 01-06.12.2017 do biura projektu „Akademia biznesu – II edycja” wpłynęło 37 formularzy rekrutacyjnych. Wszystkie  37 formularzy rekrutacyjnych pozytywnie przeszły ocenę formalną.

W związku z tym, 37 formularzy rekrutacyjnych zostało poddane ocenie merytorycznej. Każdy formularz rekrutacyjny został oceniony przez dwóch wybranych losowo członków Komisji Rekrutacyjnej. Wynik oceny każdego z formularzy rekrutacyjnych jest średnią ocen przyznanych przez obu członków Komisji. Informacja o wynikach oceny zostanie także przesłana listownie do każdego Wnioskodawcy, którego formularz podlegał ocenie.

W wyniku zakończonej oceny, zgodnie z regulaminem, 12 kobiet i 9 mężczyzn zostało zakwalifikowanych do udziału w projekcie.

Jednocześnie uprzejmie informujemy, że zgodnie z Regulaminem rekrutacji ocena formularzy rekrutacyjnych jest oceną ostateczną i nie podlega dalszej procedurze odwoławczej.

 

Listy formularzy zakwalifikowanych do projektu oraz listy rezerwowe znajdują się w zakładce „Dokumenty do pobrania” -> Wyniki rekrutacji.

 

Informujemy, iż o dalszych etapach uczestnictwa, osoby zakwalifikowane do udziału w  projekcie zostaną poinformowane w najbliższym czasie drogą telefoniczną.

Wyniki prac Komisji Rekrutacyjnej

Uprzejmie informujemy, iż w procesie rekrutacji do biura projektu „Akademia biznesu – II edycja” wpłynęło 29 formularzy rekrutacyjnych. 1 ze złożonych formularzy został wycofany przez Wnioskodawcę przed rozpoczęciem oceny formularzy. Pozostałe 28 formularzy rekrutacyjnych pozytywnie przeszły ocenę formalną.

W związku z tym, 28 formularzy rekrutacyjnych zostało poddane ocenie merytorycznej. Każdy formularz rekrutacyjny został oceniony przez dwóch wybranych losowo członków Komisji Rekrutacyjnej. Wynik oceny każdego z formularzy rekrutacyjnych jest średnią ocen przyznanych przez obu członków Komisji. Informacja o wynikach oceny zostanie także przesłana listownie do każdego Wnioskodawcy, którego formularz podlegał ocenie.

W wyniku zakończonej oceny 11 kobiet i 10 mężczyzn zostało zakwalifikowanych do udziału w projekcie.

Jednocześnie uprzejmie informujemy, że zgodnie z Regulaminem rekrutacji ocena formularzy rekrutacyjnych jest oceną ostateczną i nie podlega dalszej procedurze odwoławczej.

 

Listy formularzy zakwalifikowanych do projektu oraz listy rezerwowe znajdują się w zakładce „Dokumenty do pobrania” -> Wyniki rekrutacji.

Informujemy, iż o dalszych etapach uczestnictwa, osoby zakwalifikowane do udziału w  projekcie zostaną poinformowane w najbliższym czasie drogą telefoniczną.

II TURA NABORU 01-06.12.2017

Szanowni Państwo,

informujemy iż w ramach projektu zorganizowany zostanie nabór uzupełniający formularzy rekrutacyjnych. Formularze będą ponownie przyjmowane w dniach 01-06.12.2017 r.

Serdecznie zapraszamy!

Dokumenty rekrutacyjne

Mamy przyjemność poinformować, iż z dniem dzisiejszym w zakładce „do pobrania” zamieszczone zostały wszelkie dokumenty projektowe, jakie należy złożyć w trakcie naboru zaplanowanego na okres od 02.10.2017 do 10.11.2017 oraz II tura naboru w dniach od 01.12-06.12.2017

 

Uzupełnione dokumenty można będzie składać osobiście w biurze projektu ( w godzinach pracy biura  8:00-16:00), za pośrednictwem poczty (listem
poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru) lub kuriera na adres biura projektu. W przypadku osobistego złożenia Dokumentów rekrutacyjnych lub przez kuriera –osoba dostarczająca otrzyma potwierdzenie ich złożenia z podaniem daty ich
przyjęcia. W przypadku przesłania dokumentów za pośrednictwem poczty za datę otrzymania dokumentów uznaje się datę potwierdzenia wpływu do biura projektu.
Zgodnie z regulaminem rekrutacji, data nadania dokumentów potwierdzona datą stempla pocztowego nie może być wcześniejsza od daty rozpoczęcia naboru.  Dokumenty rekrutacyjne złożone przed terminem rozpoczęcia rekrutacji, następnego
dnia po terminie zakończenia rekrutacji, jak również dokumenty złożone wielokrotnie nie będą podlegać rozpatrzeniu.

Osoby zainteresowane projektem serdecznie zapraszamy!

Rozpoczęcie realizacji projektu

Informujemy, że Stowarzyszenie Integracja i Rozwój rozpoczyna realizację projektu „Akademia biznesu – II edycja”.

W projekcie mogą uczestniczyć jedynie osoby fizyczne nieposiadające zatrudnienia, które w dniu rozpoczęcia udziału w projekcie ukończyły 30 rok życia, przez okres ostatnich 12 miesięcy nie prowadziły działalności gospodarczej oraz zamieszkują (w rozumieniu Kodeksu cywilnego) na obszarach wiejskich położonych na terenie OSI województwa świętokrzyskiego tj: na terenie gmin: Szydłów, Osiek, Oleśnica, Wąchock, Mirzec, Secemin, Radków, Moskorzew, Kluczewsko, Wodzisław, Słupia, Oksa, Nagłowice, Małogoszcz, Imielno, Wiślica, Tuczępy, Stopnica, Solec-zdrój, Pacanów, Nowy Korczyn, Gnojno, Stąporków, Smyków, Słupia Konecka, Ruda Maleniecka, Radoszyce, Gowarczów, Fałków, Złota, Michałów, Działoszyce, Wilczyce, Samborzec, Obrazów, Łoniów, Koprzywnica, Klimontów, Dwikozy, Raków, Pierzchnica, Mniów, Łopuszno, Łagów, Bodzentyn, Bliżyn, Skalbmierz, Opatowiec, Kazimierza Wielka, Czarnocin, Bejsce, Kunów, Waśniów, Ćmielów, Bodzechów, Bałtów, Wojciechowice, Iwaniska, Tarłów, Sadowie, Opatów, Lipnik, Baćkowice, zainteresowane  zarejestrowaniem i prowadzeniem działalności gospodarczej.

Więcej informacji na temat zasad rekrutacji oraz dokumentów rekrutacyjnych mogą Państwo znaleźć na naszej stronie internetowej w zakładce „Rekrutacja”. Osoby chętne wziąć udział  w projekcie porosimy o dokładne zapoznanie się z zasadami rekrutacji oraz dokumentami wymaganymi w procesie rekrutacji.

Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 10.4.1 Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości poprzez zastosowanie instrumentów zwrotnych i bezzwrotnych, na podstawie umowy z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Kielcach